?

Log in

No account? Create an account

КУВЬ ИДЕЯ ПОБЕДИЛА НА PEPSI REFRESH PROJECT

« previous entry | next entry »
июн. 24, 2011 | 03:12 pm

 Яку ідею про вулиці журі визнало кращою.

 

Йаааахууу! Відкинемо довгі передмови. Переможцем першого випробування Pepsi Refresh Project став дизайнер з Одеси – Ігор Кувь з ідеєю “АРТБОРД”.

Саме цей задум про встановлення в містах України білбордів з роботами сучасних художників та дизайнерів обрала четвірка незалежних суддів – скульптор Костянтин Скретуцький, графіті-художник Вова Lodek, дизайнер одягу Лілія Літковська та представниця міської влади Зоя Вікторівна Лісовська



Щоб визначити кращого, члени журі піднялись на найвищий оглядовий майданчик Києва. Тут, на даху 25-поверхового будинку вимоги сучасного міста і його вулиць відчуваються просто на інтуїтивному рівні.

Журі розглянуло ілюстрації та описи десяти ідей, які були відібрані протягом гололосування на сайті. Враховували оригінальність задуму, його функціональність та необхідність таких нововведень на вулицях.

Голосування журі перетворилось на справжню гру. На початку, кожен з суддів отримав в руки десять банок Pepsi, а після обговорення ідей, члени журі мали розподілити свої банки між фінальними ідеями на спеціальному ігровому полі. Вони сперечались, знаходили нові аргументи на користь ідей-фаворитів, йшли на компроміси та відстоювали власні рішення до останнього. Голосування продовжувалось до тих пір, поки всі суддівські банки Pepsi не сконцентрувалися на одній ідеї. Це була ділянка з написом: “АРТБОРД, Ігор Кувь”. За журі спостерігала відео-команда Pepsi..

| Отмочить.. |

Comments {0}